Pomoc techniczna w zakresie uruchomienia cyfrowych miejsc pracy dla ponad 85 proc. pracowników mBanku to przykład realizacji usług Axians w obszarze wsparcia użytkowników końcowych.
mBank jest liderem bankowości elektronicznej oraz czwartym pod względem wielkości aktywów bankiem w Polsce.
Axians związane jest umową ramową z mBankiem w obszarze wsparcia użytkowników końcowych od blisko 10 lat. W 2020 r. w związku z zaistniałą pandemią w przeciągu zalewie kilku tygodni konieczna była reorganizacja miejsc pracy dla blisko 7 tys. pracowników. W przypadku banku tej skali kluczowe było natychmiastowe zapewnienie odpowiedniego sprzętu dla pracowników. W ramach kontraktu Axians zagwarantowało dostęp do wykwalifikowanych specjalistów IT, którzy w krótkim czasie pomogli krytycznym departamentom mBanku przejść na tryb wykonywania wszystkich zadań w formie zdalnej. W ramach obowiązującej umowy Axians przygotowało i skonfigurowało sprzęt IT oraz rozdysponowało go pomiędzy użytkownikami.
Zespół Axians odpowiedzialny był także za zainstalowanie na dostarczonych laptopach i komputerach PC odpowiedniego oprogramowania. Nasi pracownicy brali także udział w przygotowaniu urządzeń dla agentów call centre, aby mogli oni nadal wspierać klientów mBanku w nowatorskiej formule pracy z domu.
Korzyści dla klienta
- Zapewnienie bezpieczeństwa pracowników,
- Możliwość obsługi wszystkich wewnętrznych procesów zdalnie,
- Zapewnienie ciągłości działania banku,
- Utrzymanie efektywności pracy i planu rozwojowego (w tym możliwość szkoleń online).
Potrzebujesz więcej informacji na temat projektu?
Zostaw nam swój adres e-mail, a my prześlemy Ci więcej szczegółów.