Zespół serwisowy Axians przygotował i uruchomił miejsca pracy dla ponad 1 500 pracowników mBanku w ramach relokacji firmy do nowej lokalizacji w Warszawie.
mBank to czwarty pod względem wielkości aktywów bank w Polsce. Usługa wsparcia użytkowników końcowych realizowana jest przez zespół Axians na rzecz mBanku od blisko 10 lat. Podstawowym jej zadaniem jest zapewnienie Klientowi wykwalifikowanej pomocy technicznej, która w możliwie najkrótszym czasie jest w stanie przywrócić pracownikom mBanku możliwość wykonywania wszystkich zadań. Pod koniec 2020 i na początku 2021 roku w zakresie trwającej umowy ramowej dedykowany zespół Axians przygotował nowe stanowiska pracy dla wszystkich pracowników, którzy zostali przeniesieni z biur przy ul. Senatorskiej, Królewskiej, Cybernetyki, Wspólnej oraz Mokotowskiej – do nowej wspólnej siedziby w biurowcu Mennica Legacy Tower. Projekt ten był złożonym przedsięwzięciem logistycznym, musiał uwzględniać konieczność zapewnienia nieprzerwanego działania krytycznych departamentów banku.
W ramach realizowanego projektu, technicy Axians odpowiedzialni byli za rozlokowanie sprzętu dla ponad 1 500 użytkowników oraz przygotowania go do nowych stanowisk pracy. Nowa centrala mBanku, przy wsparciu zespołu Axians, została także przystosowana do częściowego utrzymania pracy zdalnej, także po zakończeniu pandemii.
mBank jest jednym z największych w Polsce banków uniwersalnych – obsługuje ponad 5,5 mln klientów indywidualnych i 29 tys. klientów korporacyjnych. W Polsce działa od 1986 r., a w 2007 r. założył swoje filie w Czechach i na Słowacji. mBank jest liderem innowacji i cyfryzacji w obszarze bankowości – obecnie posiada ponad 2,3 mln aktywnych użytkowników bankowości mobilnej. Notowany jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Axians współpracuje z mBankiem od ponad 10 lat. Wsparcie relokacji pracowników do biurowca Mennica Legacy Tower jest już naszym trzecim tego typu projektem. Nasz zespół brał m.in. udział w przenoszeniu centrali mBanku w Łodzi. W ramach umowy Axians zapewnia także dedykowany oddział techników mobilnych i pracowników service desk, który obsługuje mBank. Jesteśmy odpowiedzialni za konfigurację sprzętu i instalowanie oprogramowania z katalogu ponad 100 aplikacji mBanku. Axians zajmuje się również dostawą, konfiguracją i utrzymaniem infrastruktury sprzętowej Data Center. Zespół Axians odegrał również istotną rolę we wsparciu mBanku w przyspieszonym trybie przejścia pracowników na pracę zdalną w kwietniu 2020 r.
Korzyści dla klienta
- Zapewnienie ciągłości działania kluczowych departamentów banków,
- Przystosowanie nowych stanowisk pracy do częściowej pracy zdalnej,
- Odciążenie procesów administracyjnych poprzez przygotowanie 1 500 stanowisk indywidualnych oraz rotacyjnych,
- Brak zakłóceń w działalności banku.
Potrzebujesz więcej informacji na temat projektu?
Zostaw nam swój adres e-mail, a my prześlemy Ci więcej szczegółów.