Współpraca firmy Axians z siecią handlową Auchan obejmowała opiekę serwisową nad sklepami rozmieszczonymi w ok. 20 lokalizacjach na terenie całej Polski.
Kompleksową obsługą objęto ponad 1 400 tradycyjnych stanowisk kasowych i 128 kas samoobsługowych oraz ponad 80 zwirtualizowanych środowisk serwerowych. Usługa realizowana była przez ponad 20 lat, 7 dni w tygodniu w godzinach 6.00–22.00.
Umową serwisową objęte były: dostawy i instalacje sprzętu informatycznego (POS-ów, drukarek fiskalnych, skanerów, serwerów, stacji roboczych, kas samoobsługowych), a także instalacje aplikacji kasowej i lojalnościowej w nowych lokalizacjach. Ponadto zespół Axians odpowiadał za modernizację i wymianę sprzętu informatycznego. W ramach kontraktu zapewniono wsparcie serwisowe dla komputerów klasy PC, w tym komputery specjalistyczne, peryferia i akcesoria, kamery wraz elementami dodatkowymi, monitory typu LCD z uwzględnieniem monitorów dodatkowych, urządzenia klasy POS, UPS-y, okablowanie, sprzęt sieciowy (w tym rutery i switche), systemy i aplikacje.
Firma Axians, odpowiedzialna za opiekę serwisową nad 1 400 POS-ami zlokalizowanymi w ok. 20 sklepach sieci Auchan na terenie całej Polski, może pochwalić się świetnymi rezultatami. Podczas 20 lat kompleksowej obsługi marketów zapewniono możliwość sprzedaży w sklepach na poziomie powyżej 99,999%. W trakcie trwania kontraktu możliwość realizowania transakcji została zakłócona jedynie w pojedynczych sklepach, a suma przerw nie przekroczyła łącznie 5 godzin. Warto podkreślić, że zagwarantowana dostępność dotyczyła całej usługi biznesowej, a nie tylko pojedynczego komponentu IT.
Korzyści dla klienta
- Obniżenie kosztów utrzymaniowych systemu i wymaganej infrastruktury POS poprzez scentralizowanie procesu serwisowego,
- Zapewnienie ciągłości sprzedaży dzięki szybkim czasom reakcji na awarię oraz kompleksowej obsłudze środowiska IT, co pozwoliło spełnić najważniejszy cel powierzonej usługi – możliwość sprawnej sprzedaży w sklepach,
- Utrzymanie w sprawności sprzętu sklepowego (POS-ów, kas samoobsługowych, szuflad, wagi itp.) w ramach jednej umowy serwisowej,
- Dostęp do wykwalifikowanych pracowników I i II linii wsparcia posiadających kompetencje w zakresie zagadnień fiskalnych, integracji ze skanerami, terminalami płatniczymi itp.
Potrzebujesz więcej informacji na temat projektu?
Zostaw nam swój adres e-mail, a my prześlemy Ci więcej szczegółów.