Axians od 2016 r. wspiera firmę Kaufland w zakresie obsługi serwisowej urządzeń sieciowych oraz utrzymania w sprawności sieci pasywnej.
W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. Pod opieką Axians pozostaje na terenie Polski ponad 230 sklepów oraz 3 centra dystrybucyjne.
Kontrakt obejmuje serwis urządzeń sieciowych Cisco i Aruba oraz gwarantuje niezakłóconą komunikację w obrębie sieci LAN. Zespół inżynierów Axians jest odpowiedzialny za diagnozowanie przyczyn awarii, naprawy urządzeń oraz okablowania w placówkach handlowych, centrach dystrybucyjnych i centrali firmy. W zakresie prac Axians jest również instalacja okablowania dla nowych i modernizowanych marketów.
W ramach usługi działa dedykowany Help Desk, który rejestruje zgłoszenia, koordynuje ich obsługę i odpowiada za dotrzymanie parametrów SLA określonych w umowie. W przypadku bardziej zaawansowanych awarii zgłoszenie jest weryfikowane przez I linię wsparcia technicznego i w razie potrzeby przekazywane do Wirtualnej Grupy Wsparcia Serwisowego, specjalizującej się w rozwiązywaniu problemów związanych z transmisją danych w sieci. Jeżeli rozwiązanie problemu wymaga zakupu nowego urządzenia i jego fizycznej wymiany w lokalizacji Klienta, wysyłany jest serwis mobilny.
Korzyści dla klienta
- Zapewnienie ciągłości sprzedaży dzięki szybkim czasom reakcji na awarię oraz kompleksowej obsłudze środowiska IT,
- Kompleksowe zapewnienie nieprzerwanego działania procesów biznesowych,
- Dostęp do wykwalifikowanych pracowników I i II linii wsparcia, posiadających kompetencje w zakresie szeroko rozumianych zagadnień sieciowych.
Potrzebujesz więcej informacji na temat projektu?
Zostaw nam swój adres e-mail, a my prześlemy Ci więcej szczegółów.