Projekt realizowany przez firmę Axians dla jednej z największych sieci handlowych obejmował opiekę serwisową nad sklepami rozmieszczonymi w ponad 200 lokalizacjach na terenie Polski oraz nad centralą i trzema centrami dystrybucyjnymi.
Klient to sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Usługi utrzymaniowe objęły serwis ponad kilku tysięcy urządzeń sieciowych (Riverbedów, Fortinetów, switchy, Access Points i wersyfikatorów cen). W ramach realizacji projektu Axians uruchomiło dedykowany helpdesk – zajmujący się rozwiązywaniem problemów sieciowych (w trybie 24/7). W przypadku awarii firma Axians odpowiedzialna była także za jej usunięcie i podjęcie reakcji (w zależności od rodzaju zgłoszenia) w czasie od 2 do 4 godzin. Dodatkowo umową została objęta instalacja sprzętu sieciowego w nowo otwieranych i przebudowywanych marketach oraz usług z zakresu zarządzania drukiem (6 krajów, ponad 500 lokalizacji).
Korzyści dla klienta
- Lepsza kontrola nad eksploatacją urządzeń sieciowych,
- Wsparcie sieciowe wyspecjalizowanej grupy inżynierów świadczone dla klienta oraz firm trzecich w trybie 24/7.
Potrzebujesz więcej informacji na temat projektu?
Zostaw nam swój adres e-mail, a my prześlemy Ci więcej szczegółów.