Spółka SIPMA przy wsparciu Axians zaktualizowała swój system ERP do wersji Infor LN 10.7. Podniesienie to jest znaczącym projektem migracyjnym w ciągu ponad 20 lat wykorzystywania przez spółkę oprogramowania Infor (wcześniej Baan 4).
SIPMA SA jest jedną z 5 spółek wchodzących w skład Grupy SIPMA, zajmującej się produkcją maszyn rolniczych. W ramach projektu asysty technicznej Axians zainstalowało aplikacje Infor LN w wersji 10.7 a także sparametryzowało ją w podstawowym zakresie. Po stronie zespołu informatycznego grupy SIPMA było przygotowanie infrastruktury sprzętowej, środowiskowej i bazodanowej. Dodatkowo konsultanci Axians przeprowadzili szkolenia z różnic występujących pomiędzy poszczególnymi wersjami oprogramowania Infor oraz zrealizowali warsztaty konfiguracyjne, które skoncentrowały się na omówieniu funkcjonalności z poprzedniej instalacji oprogramowania. Zespól Axians wsparł także Klienta w zamodelowaniu procesów organizacyjnych z wykorzystaniem nowych możliwości systemu oraz asystował przy starcie produkcyjnym.
Projekt objął obsługę kilku firm, które zostały przyłączone do systemu w taki sposób, aby transakcje między firmowe były fakturowanie i księgowane automatycznie. Aktualizacja otwiera Grupie SIPMA drogę do optymalizacji biznesu możliwej dzięki wdrożeniu nowych funkcji oprogramowania LN w obszarze wspólnej logistyki. Nowy interfejs oraz ujednolicenie oprogramowania pozwoli podnieść poziom bezpieczeństwa przechowywanych danych zgodnie ze standardami branżowymi i wymogami prawa.
Zrealizowane prace objęły obszary finanse, środki trwałe, sprzedaż i fakturowanie, zakupy, produkcja i planowanie, gospodarka magazynowa i serwis.
Axians świadczy wdrażania oprogramowanie Infor na polskim rynku od ponad 20 lat. W tym czasie zrealizowaliśmy kilkadziesiąt projektów migracyjnych o różnej skali i zakresie. Pod stałą opieką serwisową naszego zespołu pozostaje blisko 100 przedsiębiorstw produkcyjnych.
Korzyści dla klienta
Korzyści dla klienta
- Wsparcie aktualnej wersji oprogramowania przez producenta – dostęp do nowych wersji oprogramowania i technologii, możliwość pobierania aktualizacji funkcjonalnych i naprawy błędów, dostęp do portalu klienta, rozwój systemu w zakresie bieżących zmian prawnych,
- Zwiększenie wygody pracy użytkowników końcowych. Możliwość personalizacji ekranów systemu przez każdego z użytkowników, dostęp do systemu z poziomu przeglądarki, szybsze uzyskiwanie potrzebnych informacji i ich wizualizacji, łatwiejsza obsługa wydruków, umożliwienie szybkiego importu i eksportu danych z arkuszy MS Excel.