Oferowana przez Axians usługa wsparcia serwisowego dla placówek handlowych polega na zapewnieniu ciągłości działania zarówno urządzeń wykorzystywanych w sklepach jak i infrastruktury telekomunikacyjnej zapewniającej bezpieczną i bezprzewodową komunikację z centrum rozliczeniowym. Usługa może objąć również monitorowanie wszystkich elementów sieci wraz z gwarancją usunięcia awarii w ciągu 4 godzin w trybie 24/7/365 na terenie całej Polski.

Zakres usługi

  • Kompleksowa instalacja urządzeń na terenie sklepów,
  • Całodobowa dostępność zespołów Field Service i Help Desk,
  • Sprawne diagnozowanie przyczyn awarii i naprawa lub wymiana urządzeń oraz okablowania,
  • Dotrzymywanie parametrów SLA określonych w umowie.

Kompleksowa opieka serwisowa

  • POS-y z peryferiami, terminale mobilne,
  • Drukarki fiskalne i sklepowe,
  • Komputery stacjonarne, monitory,
  • UPS-y, czytniki cen,
  • Skanery, wagi elektroniczne, wago-skanery,
  • Urządzenia systemów Digital Signage.

Axians oferuje wsparcie placówek handlowych w obszarze diagnozowania przyczyn awarii, naprawy urządzeń wykorzystywanych w sklepach.

 

Jeżeli rozwiązanie problemu wymaga zakupu nowego urządzenia i jego fizycznej wymiany, na miejsce wysyłany jest wyspecjalizowany zespół serwisowy. W ramach usługi Axians zapewnia również serwisowanie sieci i okablowania, a także instalację okablowania dla nowych i modernizowanych marketów. Axians oferuje również możliwość skorzystania z dedykowanego Help Desk, który rejestruje zgłoszenia od pracowników sklepów, koordynuje ich obsługę i odpowiada za dotrzymanie parametrów SLA określonych w umowie.

Korzyści biznesowe

  • Stworzenie elastycznej organizacji, która sprzyja rozwojowi innowacyjności.
  • Niezależny od miejsca pracy bezpieczny dostęp do zasobów firmy.
  • Zapewnienie ciągłości działania organizacji poprzez zastosowanie nowoczesnych mechanizmów bezpieczeństwa.
  • Skrócenie czasu reakcji i usprawnienie procesów decyzyjnych na każdym szczeblu organizacji, dzięki łatwemu dostępowi do danych.
  • Ułatwienie monitorowania, nadzorowania i zarządzania urządzeniami końcowymi przez zastosowanie jednej platformy wspierającej szerokie spektrum rozwiązań.
  • Istotne oszczędności na kosztach powierzchni biurowych dzięki pracy zdalnej.
  • Odciążenie kadry managerskiej z konieczności monitorowania obecności pracowników i skoncentrowanie się na strategicznych celach organizacji.

Dlaczego Axians

  • Gwarancja sprawnej realizacji na wszystkich etapach uruchomienia cyfrowego miejsca pracy.
  • Przy zachowaniu ścisłej współpracy z klientem, budowa bezpiecznych scenariuszy wdrożenia.
  • Wysokie kompetencje pracowników Axians, poświadczone certyfikatami.
  • Wsparcie 24/7.
  • Możliwość dalszej rozbudowy i rozwoju dzięki skalowalności oferowanych rozwiązań.
  • Znajomość najnowszych dostępnych technologii.
  • Zdalne wsparcie Klienta i jego użytkowników końcowych.
  • Zachowanie ciągłości działania przez zastosowanie mechanizmów wysokiej dostępności systemów oraz ochrony danych.
Zostań naszym klientem już dziś

Poproś o przygotowanie spersonalizowanej oferty

Skontaktuj się z nami

Zobacz nasze ralizacje

Wsparcie środowiska pracy Sieci handlowe i gastronomia

Opieka informatyczna i serwisowa sieci restauracji

Dowiedz się więcej
Infrastruktura Data Center Sieci handlowe i gastronomia

Serwis sieciowy placówek handlowych

Dowiedz się więcej
Aplikacje biznesowe i analiza danych Sieci handlowe i gastronomia

Wdrożenie systemu ERP w sieci franczyzowej

Dowiedz się więcej

Poproś o przygotowanie spersonalizowanej oferty