Oferowana przez Axians usługa wsparcia serwisowego dla placówek handlowych polega na zapewnieniu ciągłości działania zarówno urządzeń wykorzystywanych w sklepach jak i infrastruktury telekomunikacyjnej zapewniającej bezpieczną i bezprzewodową komunikację z centrum rozliczeniowym. Usługa może objąć również monitorowanie wszystkich elementów sieci wraz z gwarancją usunięcia awarii w ciągu 4 godzin w trybie 24/7/365 na terenie całej Polski.
Zakres usługi
- Kompleksowa instalacja urządzeń na terenie sklepów,
- Całodobowa dostępność zespołów Field Service i Help Desk,
- Sprawne diagnozowanie przyczyn awarii i naprawa lub wymiana urządzeń oraz okablowania,
- Dotrzymywanie parametrów SLA określonych w umowie.
Kompleksowa opieka serwisowa
- POS-y z peryferiami, terminale mobilne,
- Drukarki fiskalne i sklepowe,
- Komputery stacjonarne, monitory,
- UPS-y, czytniki cen,
- Skanery, wagi elektroniczne, wago-skanery,
- Urządzenia systemów Digital Signage.
Axians oferuje wsparcie placówek handlowych w obszarze diagnozowania przyczyn awarii, naprawy urządzeń wykorzystywanych w sklepach.
Jeżeli rozwiązanie problemu wymaga zakupu nowego urządzenia i jego fizycznej wymiany, na miejsce wysyłany jest wyspecjalizowany zespół serwisowy. W ramach usługi Axians zapewnia również serwisowanie sieci i okablowania, a także instalację okablowania dla nowych i modernizowanych marketów. Axians oferuje również możliwość skorzystania z dedykowanego Help Desk, który rejestruje zgłoszenia od pracowników sklepów, koordynuje ich obsługę i odpowiada za dotrzymanie parametrów SLA określonych w umowie.
Korzyści biznesowe
- Stworzenie elastycznej organizacji, która sprzyja rozwojowi innowacyjności.
- Niezależny od miejsca pracy bezpieczny dostęp do zasobów firmy.
- Zapewnienie ciągłości działania organizacji poprzez zastosowanie nowoczesnych mechanizmów bezpieczeństwa.
- Skrócenie czasu reakcji i usprawnienie procesów decyzyjnych na każdym szczeblu organizacji, dzięki łatwemu dostępowi do danych.
- Ułatwienie monitorowania, nadzorowania i zarządzania urządzeniami końcowymi przez zastosowanie jednej platformy wspierającej szerokie spektrum rozwiązań.
- Istotne oszczędności na kosztach powierzchni biurowych dzięki pracy zdalnej.
- Odciążenie kadry managerskiej z konieczności monitorowania obecności pracowników i skoncentrowanie się na strategicznych celach organizacji.
Dlaczego Axians
- Gwarancja sprawnej realizacji na wszystkich etapach uruchomienia cyfrowego miejsca pracy.
- Przy zachowaniu ścisłej współpracy z klientem, budowa bezpiecznych scenariuszy wdrożenia.
- Wysokie kompetencje pracowników Axians, poświadczone certyfikatami.
- Wsparcie 24/7.
- Możliwość dalszej rozbudowy i rozwoju dzięki skalowalności oferowanych rozwiązań.
- Znajomość najnowszych dostępnych technologii.
- Zdalne wsparcie Klienta i jego użytkowników końcowych.
- Zachowanie ciągłości działania przez zastosowanie mechanizmów wysokiej dostępności systemów oraz ochrony danych.