mSCAN (mobile-SCAN) to autorski system Axians rozwijany od wielu lat we współpracy i w odpowiedzi na potrzeby biznesowe sieci handlowych w Europie. Rozwiązanie należy do klasy Personal Shopping Systems (PSS) i przeznaczone jest dla różnego typu obiektów handlowych, obsługujących duże wolumeny klientów o złożonym koszyku zakupowym. Aplikacja wspiera działania operacyjne, mające na celu budowanie i podtrzymywania pozytywnych relacji z klientami firmy handlowej oraz przynosi wymierne korzyści w obszarze operacyjnym poprzez zwiększenie efektywności linii kas.

Unikalne cechy

Na bazie systemu mSCAN możliwe jest rozwinięcie dodatkowych funkcjonalności wspierających kolejne procesy biznesowe realizowane w sieci handlowej np. wsparcie dla inwentaryzacji i queue-busting.

mSCAN jest rozwiązaniem spójnym i zintegrowanym, gromadzącym dane o transakcjach kupujących, które mogą zostać wykorzystane do analizy zachowań zakupowych. Pozwala to na podjęcie różnego rodzaju aktywności wzmacniających pozytywne doświadczenia i emocje klientów, budując ich przywiązanie do sklepu.

Zaoferowanie kupującym rozwiązania typu Personal Shopping System wspiera strategiczne cele sieci handlowej zarówno w obszarach operacyjnych, jak i marketingowych, koncentrujących się na retencji wybranych grup klientów. Narzędzia do self-scanningu pomagają także w budowaniu pozytywnej i długotrwałej relacji oraz zaufania w odniesieniu do klientów generujących największe zyski.

To także możliwość optymalizacji różnorodnych programów promocyjnych, np. w formie kuponów rabatowych czy przecen spersonalizowanych pod danego klienta.

Technologie z jakich budujemy rozwiązanie

Rozwiązanie jest zbudowane w oparciu o technologie udostępniane przez platformę MS Windows Server, MS SQL Server, MS .NET, a w jego tworzeniu wykorzystywane są narzędzia programistyczne dostępne na platformie Microsoft – MS Visual Studio.

Oprogramowanie wyposażone jest także w uniwersalne interfejsy umożliwiające prostą i szybką integrację z dowolnym systemem kasowym wykorzystywanym przez sieć handlową oraz z wybranymi systemami back-office.

Oprogramowanie mSCAN działa w architekturze rozproszonej, w której każdy sklep wykorzystuje autonomiczną aplikację. Istnieje też techniczna możliwość scentralizowania systemu.

Możliwe formy współpracy

W ramach usługi wdrożeniowej, zespół Axians zapewnia dostosowanie systemu i konfigurację aplikacji w oparciu o sformułowane przez Klienta założenia biznesowe. Uruchomienie systemu mSCAN wymaga integracji z systemem kasowym oraz systemami wspierającymi pracę sieci handlowej w obszarze back-office.

Oprogramowanie mSCAN obejmuje wiele modułów funkcjonalnych realizujących różne zadania biznesowe związane z obsługą procesu zakupów.

 

Główne komponenty rozwiązania to:

  • Moduł Zarządzania Autoryzacją Klienta,
  • Moduł Zarządzania Promocjami/Rabatami,
  • Moduł Zarządzania Bazą Produktową,
  • Moduł Zarządzania Urządzeniami Skanującymi,
  • Moduł Raportowy,
  • Moduł Monitorowania i Administracji Systemem.

Korzyści biznesowe

  • Stworzenie elastycznej organizacji, która sprzyja rozwojowi innowacyjności.
  • Niezależny od miejsca pracy bezpieczny dostęp do zasobów firmy.
  • Zapewnienie ciągłości działania organizacji poprzez zastosowanie nowoczesnych mechanizmów bezpieczeństwa.
  • Skrócenie czasu reakcji i usprawnienie procesów decyzyjnych na każdym szczeblu organizacji, dzięki łatwemu dostępowi do danych.
  • Ułatwienie monitorowania, nadzorowania i zarządzania urządzeniami końcowymi przez zastosowanie jednej platformy wspierającej szerokie spektrum rozwiązań.
  • Istotne oszczędności na kosztach powierzchni biurowych dzięki pracy zdalnej.
  • Odciążenie kadry managerskiej z konieczności monitorowania obecności pracowników i skoncentrowanie się na strategicznych celach organizacji.

Dlaczego Axians

  • Gwarancja sprawnej realizacji na wszystkich etapach uruchomienia cyfrowego miejsca pracy.
  • Przy zachowaniu ścisłej współpracy z klientem, budowa bezpiecznych scenariuszy wdrożenia.
  • Wysokie kompetencje pracowników Axians, poświadczone certyfikatami.
  • Wsparcie 24/7.
  • Możliwość dalszej rozbudowy i rozwoju dzięki skalowalności oferowanych rozwiązań.
  • Znajomość najnowszych dostępnych technologii.
  • Zdalne wsparcie Klienta i jego użytkowników końcowych.
  • Zachowanie ciągłości działania przez zastosowanie mechanizmów wysokiej dostępności systemów oraz ochrony danych.
Zostań naszym klientem już dziś

Poproś o przygotowanie spersonalizowanej oferty

Skontaktuj się z nami

Zobacz nasze realizacje

Wsparcie środowiska pracy Sieci handlowe i gastronomia

Opieka informatyczna i serwisowa sieci restauracji

Dowiedz się więcej
Infrastruktura Data Center Sieci handlowe i gastronomia

Serwis sieciowy placówek handlowych

Dowiedz się więcej
Aplikacje biznesowe i analiza danych Sieci handlowe i gastronomia

Wdrożenie systemu ERP w sieci franczyzowej

Dowiedz się więcej

Poproś o przygotowanie spersonalizowanej oferty