Prestiżowa nagroda „EMEA Delivery Hero” od Hitachi za 2022 rok trafiła do przedstawicieli Axians (dawniej S&T). To osiągnięcie na skalę europejską i ukoronowanie ponad dwóch dekad współpracy pomiędzy firmami.
Nasza organizacja jest resellerem produktów Hitachi Vantara od blisko 25 lat. Jesteśmy też pierwszym autoryzowanym partnerem serwisowym działającym na rynku polskim i jednym z najbardziej doświadczonych integratorów technologii Hitachi Vantara. Na przestrzeni ostatnich lat nasza firma kilkukrotnie była wyróżniana za jakość świadczonych przez nas usług serwisowych. Tytuł „EMEA Delivery Hero” za 2022 jest kolejną prestiżową nagrodą doceniającą zarówno know-how, jak i rezultaty wypracowane przez nasz zespół.
Uzasadniając przyznanie nagrody, przedstawiciele Hitachi podkreślili blisko ćwierćwiecze współpracy i certyfikacje posiadane przez konsultantów Axians w zakresie rozwiązań klasy Enterprise, Midrange, HNAS i HCP, które zapewniają jakość wdrożeń oraz bieżącej opieki serwisowej. Z uznaniem wspomnieli również o tym, że projekty oparte na macierzach klasy Enterprise czy Midrange nie stanowią wyzwania nawet w przypadku migracji live danych z dużych środowisk produkcyjnych.
Przykładowe realizacje Axians we współpracy z Hitachi obejmują m.in. macierz dyskową dla Biblioteki Narodowej czy wdrożenie trwałego nośnika danych w Banku Gospodarstwa Krajowego. W tym roku Axians zostało wyróżnione przez Hitachi również innymi nagrodami: Growth Partner of the Year 2022 czy Master Sales of the Year 2022.
Spółki Axians IT Solutions Poland i Axians IT Services Poland (działające dawniej pod szyldem S&T) związane są z polskim rynkiem usług informatycznych od ponad 50 lat. W ich strukturach pracuje ponad 500 wyspecjalizowanych ekspertów IT: programistów, architektów, inżynierów wsparcia, analityków, testerów, konsultantów wdrożeniowych, specjalistów z zakresu administrowania siecią i zarządzania infrastrukturą sprzętową.