Powódź, która dotknęła Polskę we wrześniu 2024 roku, stała się jednym z najpoważniejszych wyzwań w ostatnich latach. Deszcze padające nieprzerwanie przez kilka dni spowodowały wzrost poziomu wody w rzekach do nienotowanych wcześniej wartości, niszcząc setki domów, infrastrukturę a nawet odbierając życie.
Axians Networks Poland Sp. z o.o. jako jeden z Partnerów firmy TowerLink Poland Sp. z o.o. (Grupa Cellnex) świadczących usługi eksploatacji i utrzymania sieci telekomunikacyjnej na terenach dotkniętych powodzią, była zaangażowana w usuwanie awarii oraz przywracanie połączeń sieciowych w celu zapewnienia łączności.
Nasz wysiłek oraz poświęcenie zostało dostrzeżone przez naszego Klienta, który oficjalnie podziękował naszemu zespołowi technicznemu za ich pracę i profesjonalizm.
– Dziękujemy za to, że zrobiliście wszystko, aby pomóc nam oraz mieszkańcom dotkniętych zalaniem terenów przejść przez kryzys powodziowy – powiedział przedstawiciel firmy TowerLink Poland.
Jeszcze raz dziękujemy naszym pracownikom za zaangażowanie i nieocenioną pomoc, a także profesjonalne podejście do swojej pracy.