Axians i Uniwersytet Śląski podpisały umowę na dostawę wsparcia serwisowego SAP Enterprise Support. Kontrakt obejmuje okres od 01.11.2019 do 31.10.2020
Na etapie postępowania przetargowego musieliśmy przedstawić liczne dowody poświadczające nasze kompetencje w zakresie realizacji usług serwisowych. Wśród najważniejszych warunków uprawniających Axians do realizacji projektu było posiadanie aktualnych certyfikatów SAP Partner Center of Expertise oraz SAP Recognized Expertise, a także przedstawienie ważnej certyfikacji spółki według normy ISO 9001 w obszarze wsparcia systemów. Dla Zmawiającego istotny był także fakt posiadania przez Axians własnego centrum wsparcia, dedykowanego wyłącznie do realizacji zadań związanych z usługami utrzymania systemów SAP.
Usługi dla Uniwersytetu Śląskiego będą realizowane w trybie 24/7/365. Umowa przewiduje bardzo restrykcyjny poziom SLA (Service Level Agreement). W praktyce oznacza to, że nasz zespół serwisowy będzie miał tylko godzinę na podjęcie reakcji w przypadku awarii systemu SAP i maksymalnie 4 godziny na usunięcie problemu.
Warto zaznaczyć, że jest to kolejna uczelnia wyższa, która zdecydowała się powierzyć nam opiekę serwisową dla wdrożonego systemu ERP. Axians współpracuje w tym zakresie także z Uniwersytetem Warszawskim i Politechniką Warszawską.