Jesteśmy gotowi do wypełnienia wszystkich podjętych wcześniej zobowiązań biznesowych. Ze swojej strony oferujemy także dodatkową pomoc i wsparcie w zakresie rozwiązywania pojawiających się trudności w obszarze IT.
Axians zdaje sobie sprawę z wyzwań, przed jakimi stoją nasi klienci, w związku z ogłoszonym w Polsce stanem zagrożenia epidemiologicznego. Nasza firma jest zarówno od strony organizacyjnej, jak i technologicznej doskonale przygotowana do świadczenia większości usług w trybie zdalnym i podejmowania fizycznych działań jedynie w uzasadnionych przypadkach. Zapewniamy zatem, że:
- Jakość usług świadczonych w ramach naszej współpracy pozostaje na najwyższym poziomie niezależnie od aktualnej sytuacji.
- Dysponujemy bezpieczną technologią umożliwiającą monitorowanie i zdalny nadzór nad infrastrukturą IT, sprawdzonymi procedurami oraz doświadczoną kadrą menadżerską w zarządzaniu rozproszonymi zespołami serwisowymi.
- Nasze wspólne bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem, dlatego podjęliśmy szereg dodatkowych aktywności ograniczających ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19 w środowisku pracy. Do najważniejszych działań należy zapewnienie naszym pracownikom dodatkowych środków dezynfekujących, ograniczenie do niezbędnego minimum spotkań fizycznych, przełożenie zaplanowanych przez nas warsztatów i konferencji, a także dostosowanie obiegu dokumentów do aktualnej sytuacji.
Firma Axians związana jest z polskim rynkiem IT od ponad 50 lat. Jako jeden z największych integratorów IT w Europie Środkowo-Wschodniej należy do międzynarodowej grupy działającej w 25 krajach na całym świecie. Jako zespół poradziliśmy sobie już z kilkoma sytuacjami kryzysowymi i zbudowaliśmy dobrze prosperującą organizację z wspaniałymi ludźmi i zadowolonymi Klientami. Chciałbym zapewnić Państwa, że w sposób profesjonalny i odpowiedzialny zajmujemy się także aktualną sytuacją i jesteśmy dobrze przygotowani, żeby zarządzać nadchodzącymi wyzwaniami.