Utrzymanie systemów sprzedażowych wraz z potrzebną infrastrukturą
Axians oferuje pełne wsparcie techniczne dla systemów wspierających sprzedaż różnych producentów (m.in. firmy TC POS). Zapewniamy własne call center z pełną obsługę wszystkich zgłoszeń w trybie 365/7/24 (rejestracja/śledzenie/raportowanie.) Zespół naszych inżynierów mobilnych rozlokowanych na terenie całego kraju gwarantuje ciągłość pracy systemów sprzedaży w rozproszonych geograficznie punktach handlowych (naprawa lub podmiana sprzętu na zastępczy). Jesteśmy w stanie zapewnić naszym Klientom SLA (Service Level Agrement) na poziomie 4 godzin.
Unikalne cechy
Utrzymanie aplikacji sprzedażowych obejmuje stałe monitorowanie kluczowych elementów systemu Klienta (routery/firewalle/serwery).
Axians posiada także własne magazyny umożliwiające przechowywanie i sprawne zarządzanie sprzętem zastępczym. W ramach kontraktu oferujemy także możliwość zbudowania dedykowanego zespołu posiadającego indywidualne kompetencje wymagane do obsługi specjalistycznych urządzeń Klienta.
Korzyści biznesowe
- Obniżenie kosztów utrzymaniowych systemu i wymaganej infrastruktury poprzez scentralizowanie procesu serwisowego
- Zapewnienie ciągłości sprzedaży dzięki szybkim czasom reakcji na awarię (nawet 4h SLA)
Dlaczego Axians
- Wieloletnie doświadczenie na rynku Retail i Food & Beverage
- Własne biura na terenie Polski zapewniające wsparcie i obsługę bezpośrednio przez pracowników SnT
- Dedykowany zespół developerski Retail mogący szybko i sprawnie reagować na zmiany wymagane prawem
- Szeroki zakres usług IT pozwalający klientowi na przekazanie pod opiekę Axians nie tylko systemu POS, ale także całej infrastruktury IT