Wsparcie użytkowników końcowych
Usługi wsparcia użytkowników końcowych w zakresie zapewnienia
niezawodności funkcjonowania komputerów osobistych, urządzań peryferyjnych oraz aplikacji na nich pracujących są istotnym czynnikiem wpływającym na wydajność i efektywność działalności przedsiębiorstw. Axians wypracowało wiele modeli wsparcia dopasowanych do rodzaju działalności organizacji, w której usługa jest świadczona. W ramach kontraktu gwarantujemy dostęp do wykwalifikowanych specjalistów z wszystkich obszarów IT, którzy są w stanie w najkrótszym możliwym czasie przywrócić firmie możliwość wykonywania wszystkich zadań.
Unikalne cechy
Dzięki przejęciu znacznej części obowiązków administracyjnych oraz udostępnieniu użytkownikom dedykowanego punktu kontaktu usługa w znaczny sposób redukuje liczby zgłoszeń serwisowych do wewnętrznego działu IT.
W ramach świadczenia usługi wsparcia użytkowników końcowych możemy zapewnić m.in.: przeprowadzenie inwentaryzacji i oznakowania sprzętu, weryfikację sprawności urządzeń objętych umową oraz przygotowanie raportu ze stanu technicznego powierzonej nam infrastruktury. Zapewniamy także instalacje systemów operacyjnych i aplikacji, utylizację oraz wymianę narzędzi informatycznych, a także relokację urządzeń. Jednym z elementów oferowanego przez nas rozwiązania jest również przeprowadzanie bieżących aktualizacji, w celu minimalizacji przestojów spowodowanych lukami bezpieczeństwa oraz nieaktualnym oprogramowaniem. Usługa obejmuje także przygotowanie planów rozwoju infrastruktury w oparciu o najnowsze dostępne technologie, dopasowane do założeń i budżetu klienta.
Zakres usługi
Podstawowym założeniem pakietów End User Support jest zapewnienie proaktywnego oraz reaktywnego wsparcia dla użytkowników lokalnych oraz pracujących zdalnie. W ramach usługi zapewniamy wsparcie komputerów typu desktop/laptop, urządzeń mobilnych, urządzeń peryferyjnych oraz pakietów aplikacji biurowych instalowanych na urządzeniach końcowych.
Korzyści biznesowe
- Minimalizacja ryzyka przestoju w pracy przedsiębiorstwa spowodowanych lukami bezpieczeństwa oraz nieaktualnym oprogramowaniem
- Redukcja kosztów operacyjnych IT poprzez wprowadzenie usprawnionych procedur oraz narzędzi do automatyzacji
- Kontrola nad często występującym przewymiarowaniem ilości licencji w firmie
- Zapewnienie zgodności wszystkich wykorzystywanych narzędzi z zaleceniami producentów
- Uzyskanie planu rozwoju infrastruktury przygotowanego w oparciu o najnowsze dostępne technologie i dopasowanego do założeń i budżetu firmy
Dlaczego Axians
- Maksymalna elastyczności i dostosowanie kosztów usługi do potrzeb klientów (rozliczanie usługi per użytkownik, możliwość finansowania w ramach dogodnych płatnościach cyklicznych)
- Dostępność na terenie całego kraju
- Wyspecjalizowany zespół ServiceDesk
- Wyspecjalizowani wspierający inżynierowie w obszarach takich jak: technologie serwerowe, storage, wirtualizacji, bezpieczeństwo sieci, komunikacji itp.
- Ponad 100 własnych inżynierów świadczących usługi wsparcia użytkowników
- Realizacja zleceń zgodnie z najlepszymi praktykami potwierdzonymi posiadanymi certyfikacjami jakości świadczonych usług (AQUAP, ISO)
- Dedykowany zespół inżynierów