Projekt wykonany przez Axians na potrzeby firmy AWECO Polska Appliance to przykład realizacji z zakresu wdrażania systemów klasy ERP. Polegał na migracji używanego do tej pory przez Klienta systemu Infor LN do najnowszej wersji, przy jednoczesnym wdrożeniu polskiej lokalizacji oprogramowania i optymalizacji obsługiwanych procesów.
AWECO Polska Appliance należy do SANHUA Holding, zatrudniającego 20 tys. osób globalnego koncernu, który specjalizuje się w tworzeniu technologii oraz rozwiązań systemowych dla branży AGD, motoryzacji i klimatyzacji. Produkowane przez nią części są kluczowymi elementami w urządzeniach gospodarstwa domowego i klimatyzatorach, jak również znajdują się w co drugim nowo wyprodukowanym samochodzie na świecie. Ze względu na ciągły rozwój zarząd koncernu podjął decyzję o aktualizacji użytkowanego systemu ERP Infor LN do najnowszej dostępnej wersji. Z migracją wiązało się również wdrożenie w spółce funkcjonalności polskiej lokalizacji Infor LN.
W trakcie projektu Axians musiało dostosować swój zakres prac do globalnego projektu wdrożeniowego, prowadzonego przez grupę SANHUA na wielu kontynentach. Zlecone zadania wykonane zostały w krótkim czasie, zapewniającym ciągłość pracy firmy. Aktualizacji oprogramowania i migracji danych towarzyszyła modernizacja infrastruktury: w toku projektu podniesiono do najnowszych wersji serwer, system operacyjny i bazę danych. Zadbano także o przeniesienie rozwiązań towarzyszących Infor LN (m.in. HiDOX, system kadrowo-płacowy) i ich pełną integrację z docelową wersją Infor LN. Przy okazji migracji uruchomiono również procesy realizowane poprzednio poza systemem, takie jak obsługa deklaracji Intrastat czy automatyczny import kursów NBP.
Zmiana była związana z rozwojem międzynarodowego holdingu, do którego należy polska spółka.
Korzyści dla klienta
- Ujednolicenie procedur, reguł biznesowych oraz sprawozdawczości finansowej na poziomie całej międzynarodowej grupy spółek,
- Obniżka kosztów eksploatacji dzięki zastosowaniu centralnego systemu oraz zmniejszeniu liczebności zespołu zarządzającego aplikacją,
- Usprawnienia w finansowej obsłudze systemu, w tym w zakresie obowiązujących wymagań prawnych,
- Uruchomienie w systemie procesów realizowanych poprzednio w arkuszach MS Excel,
- Uproszczenie administracji systemem (redukcja liczby kastomizacji aż o 91 proc.),
- Zwiększenie wygody pracy użytkowników dzięki zastosowaniu nowoczesnego interfejsu (łatwość w dostosowaniu ekranów do indywidualnych potrzeb użytkowników, możliwości filtrowania i wyszukiwania danych, formatowanie warunkowe, bardziej przejrzyste układy sesji służących analizie danych oraz nowe panele zarządcze),
- Możliwość elastycznego raportowania.
Potrzebujesz więcej informacji na temat projektu?
Zostaw nam swój adres e-mail, a my prześlemy Ci więcej szczegółów.