W czerwcu rozpoczął się nowy projekt wsparcia IT realizowany na rzecz jednostek Alstom w Polsce, serwisujących pociągi Pendolino oraz produkujących pociągi regionalne i składy metra.
Axians dostarczy usługi wsparcia dla infrastruktury informatycznej zainstalowanej w biurach i zakładach produkcyjnych Alstom, w których zatrudnionych jest ok. 2800 osób, zlokalizowanych w Chorzowie, Świętochłowicach, Katowicach, Warszawie i Piasecznie. W ramach kontraktu świadczona będzie również pomoc dla ok. 1400 użytkowników usług IT w Polsce.
Grupa Alstom to klient o globalnych standardach, potrzebach i wymaganiach. Tego rodzaju kontrakty, mogą być obsługiwane jedynie przez firmy o międzynarodowym zasięgu. Axians wspiera już pracowników Alstom w Chorwacji, Rumunii i Republice Czeskiej. Decyzja o powierzeniu nam kolejnego projektu w Polsce oznacza zaufanie i uznanie naszego doświadczenia w obsłudze dużych międzynarodowych projektów IT.
Alstom jest międzynarodowym koncernem działającym w branży transportowej, zatrudniającej blisko 40 tys. pracowników w ponad 60 krajach. Axians pozyskało ten kontrakt dzięki wieloletniej współpracy z globalnym dostawcą usług IT – firmą Computacenter, której jest jednym z kluczowych partnerów na terenie Europy.
Korzyści dla klienta
- Zapewnienie użytkownikom końcowym dostępu do podstawowego środowiska pracy (komputera, systemu Windows, usługi 0365, zdefiniowanych aplikacji),
- Zgodność ze specyficznymi rozwiązaniami IT używanymi przez grupę Alstom,
- Gwarancja odpowiedniej dokumentacji BHP, w ramach której możliwe jest świadczenie usług wsparcia IT zgodnie z polskimi przepisami i rygorystyczną polityką bezpieczeństwa zamawiającego.
Potrzebujesz więcej informacji na temat projektu?
Zostaw nam swój adres e-mail, a my prześlemy Ci więcej szczegółów.